Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Глазева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Глазева О. В. 
Методы компенсации погрешностей измерений расхода тяжелого топлива главного двигателя [Електронний ресурс] / О. В. Глазева, А. О. Дранкова, Н. И. Муха // Автоматизация судовых технических средств. - 2007. - Вып. 12. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asts_2007_12_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 573.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гвоздева И. М. 
Моделирование динамики ветроэнергетической установки большой мощности [Електронний ресурс] / И. М. Гвоздева, В. Ф. Миргород, О. В. Глазева // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2010. - № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2010_1_12
На основе разработанной математической модели динамических режимов ветроэнергетической установки турбогенераторного типа решена задача управления по гарантированным запасам аэродинамической устойчивости, что обеспечивает улучшение энергетических и экономических характеристик. Выполнена компьютерная реализация разработанных математических моделей с использованием записей реального ветра. Рассмотрены автономный режим работы ветроэнергетической установки, а также режим работы параллельно с сетью бесконечной мощности.На основі розробленої математичної моделі динамічних режимів вітроенергетичної установки турбогенераторного типу розв'язано задачу управління по гарантованих запасах аеродинамічної сталості, що забезпечує покращення енергетичних та економічних характеристик. Виконано комп'ютерну реалізацію розроблених математичних моделей з застосуванням записів реального вітру. Розглянуто автономний режим роботи вітроенергетичної установки, а також режим роботи паралельно з мережею безмежної потужності.On the basis of the developed mathematical model of the dynamic modes of wind-driven powerplant of turbogenerator type the problem of guaranteed aerodynamic stability margin control is solved. It provides the improvement of energetic and economic characteristics. Computer realization of the developed mathematical models with using the writings of a real wind is fulfilled. The off-line mode of work of wind-driven powerplant and the functional mode in parallel with a network of infinite power are considered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.713 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дранкова А. О. 
Методы трендового анализа в задачах диагностики дизель-генераторов [Електронний ресурс] / А. О. Дранкова, О. В. Глазева, Н. И. Муха, А. Р. Миська // Автоматизация судовых технических средств. - 2008. - Вып. 14. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asts_2008_14_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Глазева О. В. 
Расчет параметров пассивных фильтров в судовых электроприводах "Тиристорный преобразователь напряжения–асинхронный двигатель" [Електронний ресурс] / О. В. Глазева, В. В. Бушер // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 402-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_96
Предложен метод расчета параметров пассивных фильтров, который позволяет по реальным, полученным в результате эксперимента или расчета, значениям амплитуд гармонических составляющих несинусоидальных сигналов напряжения и тока определить параметры RLC последовательных колебательных контуров для уменьшения коэффициента гармонических искажений в судовой сети до заданного уровня. Введенный коэффициент затухания колебаний за заданную часть периода позволяет получить оптимальные по массогабаритным и технико-экономическим параметрам RLC фильтры.Запропоновано метод розрахунку параметрів пасивних фільтрів, який дозволяє по реальним, одержаним у результаті експерименту чи розрахунку, значенням амплітуд гармонійних складових несинусоїдальних сигналів напруги та струму визначити параметри RLC послідовних коливальних контурів для зменшення коефіцієнта гармонійного викривлення в суднової мережі до заданого рівня. Введений коефіцієнт згасання коливань за задану частку періоду дозволяє одержати оптимальні за масогабаритними та техніко-економічними параметрами RLC фільтри.Рroposed is a method of passive filters parameters calculation, which enables determining series oscillatory circuits RLC parameters for decreasing the ratio of harmonic distortions in ship’s network to the set level with the use of actual, obtained as a result of an experiment or calculation, values of voltage and current non-sinusoidal signals harmonic components amplitudes. The input oscillations damping ratio for a given part of period allows to obtain the filters RLC with the optimal mass-and-dimensions, technical and economical parameters.
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.886 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Глазева О. В. 
Аспекти математичного моделювання елементів єдиних електроенергетичних установок комбінованих пропульсивних комплексів [Електронний ресурс] / О. В. Глазева, В. В. Будашко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Проблеми удосконалення електричних машин і апаратів. Теорія і практика. - 2015. - № 42. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vsrudmash_2015_42_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського